Gratis verzending vanaf €75,- | Snelle levering | 100% veilig

VEELGESTELDE VRAGEN

Waar is mijn bestelling?

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je binnen 24 uur een ontvangstbevestiging per e-mail. Vervolgens wordt jouw bestelling binnen 2-3 werkdagen verzonden. Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track & track code. Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status is van jouw bestelling. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu? 

Soms kan het voorkomen dat de bevestigingsmail van jouw bestelling in jouw spambox terecht komt. Check dit altijd goed, mocht je de bevestigingsmail ook daar niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren? 

Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Indien je items uit jouw bestelling toch niet wenst te ontvangen kun je deze na ontvangst naar ons retour sturen. 

Komen uitverkochte artikelen terug op voorraad? 

Het inkoopteam van Urban Chapter doet er alles aan om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer aan te vullen. Echter omdat wij wekelijks onze collectie vernieuwen kan het lastig zijn om unieke items weer aan te vullen. Houdt de webshop daarom extra goed in de gaten, zodat je er op tijd bij bent!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Jammer dat het item niet helemaal naar wens is. Je kunt bij ons binnen 14 dagen jouw bestelling naar ons retourneren. Je kunt jouw bestelling of een gedeelte hiervan eenvoudig naar ons retourneren, op eigen kosten naar ons retour adres. Vergeet hierbij niet om het bijgeleverde retourformulier aan jouw pakket toe te voegen. Na ontvangst van jouw retour zullen wij binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag terugstorten op jouw rekening. Bewaar wel altijd de track & track code van jouw retourpakket totdat jouw retour volledig verwerkt is. 

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour te sturen. Binnen dit termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. 

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra wij jouw bestelling retour hebben ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Zodra jouw retour is verwerkt ontvang je van ons een retourbevestiging per e-mail. Heb je na 14 dagen na de verzending van jouw retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van jouw ordernummer. 

Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?

Maak je geen zorgen wanneer je jouw retourformulier niet meer hebt. Voeg in dat geval een papier bij je retourpakket waarop je duidelijk jouw ordernummer, artikelcodes en retour reden of omruiling vermeld. Zonder deze gegevens kunnen wij je retour of omruiling niet verwerken. 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu? 

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Mocht dit het geval zijn neem dan direct contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij jouw probleem, ordernummer en foto's van het probleem. Op deze manier kan onze klantenservice direct met je meekijken en een passende oplossing bieden. 

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel? 

 Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander artikel. Het is alleen mogelijk om het artikel om te ruilen voor een andere maat van hetzelfde item. Wens je toch graag een ander artikel te ontvangen, dan adviseren wij om voor dit item een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop. Je oorspronkelijke bestelling kun je naar ons retour te sturen. Wanneer jouw retour aan alle retourvoorwaarden voldoet en volledig is verwerkt zullen wij vervolgens het aankoopbedrag aan je terugstorten.